Angående: Samåkning till Elmia från Skövde

joonte_ got stance?
16 februari 2009 · 546 Inlägg

skit i maten, släng upp en mikro i bilen isåfall wink

夢の力
Honda Civic "EK3" (1998)
Bjork OEM <3
16 februari 2009 · 6 957 Inlägg

Vrf inte samla ett gäng från Fkp? Finns ju potenta bilar till en snygg karavan tongue
Ska försöka få på mina 20" oxå tongue
Annars kanske man kan haka på Skövdefolket, man behöver ju inte gå med varandra där,
bara se snyggt när man kommer big_smile

Senast redigerat av Bjork (16 februari 2009)

OEM <3
bollen1986
17 februari 2009 · 3 714 Inlägg

synd att alla ska åka på lördagen då det är mest folk...

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
joonte_ got stance?
17 februari 2009 · 546 Inlägg

Bjork skrev:
Vrf inte samla ett gäng från Fkp? Finns ju potenta bilar till en snygg karavan tongue
Ska försöka få på mina 20" oxå tongue
Annars kanske man kan haka på Skövdefolket, man behöver ju inte gå med varandra där,
bara se snyggt när man kommer big_smile

låter ju kul, men ju fler vi är desto bättre, plus nån behöver läxa upp "storstadsborna" lite wink

夢の力
Honda Civic "EK3" (1998)
Foffis
17 februari 2009 · 676 Inlägg

men de e ju bara att vi möter upp varandra på vägen någonstanns isf. Är ju bara 30min till skövde från falköping annars wink

DusanMandick Random Hero
17 februari 2009 · 4 047 Inlägg

ska me dit big_smile ingen aning om ja åker lördag lr fredag än men ...

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
joonte_ got stance?
17 februari 2009 · 546 Inlägg

Foffis skrev:
men de e ju bara att vi möter upp varandra på vägen någonstanns isf. Är ju bara 30min till skövde från falköping annars wink

ähh bara jobbigt är ju inte långt till skövde gör inget då får man ju köra lite mer också wink

夢の力
Honda Civic "EK3" (1998)
Foffis
17 februari 2009 · 676 Inlägg

precis big_smile bättre att fkp borna kommer till skövde ist smile

zetec
17 februari 2009 · 603 Inlägg

Verkar ju bli riktig mycket skaraborgare. Det är kanonkul! Jag är också på.

In hoc signo vinces
Peugeot 206 "Dunkabilen" (1999)
Foffis
17 februari 2009 · 676 Inlägg

Casanovan skrev:
Verkar ju bli riktig mycket skaraborgare. Det är kanonkul! Jag är också på.

Sweet! va tar du för bil?

zetec
18 februari 2009 · 603 Inlägg

Foffis skrev:

Casanovan skrev:
Verkar ju bli riktig mycket skaraborgare. Det är kanonkul! Jag är också på.

Sweet! va tar du för bil?

206:an. Finns lite grejer som måste fixas men det måste hinnas med. Jag kan ju inte med att komma i 940:n bland alla andra finbilar.

In hoc signo vinces
Peugeot 206 "Dunkabilen" (1999)
Foffis
18 februari 2009 · 676 Inlägg

hehe okey smile skriver upp dig på listan

Clintan_86 Elektiker ;)
19 februari 2009 · 403 Inlägg

Shiit.. nu börjar de bli en del smile Kanske inte får plats på biltemaparkeringen wink huhu smile) Kommer falköping till skövde ? mig spelar de ingen roll.. är ju ingenn längre sträcka smile

Bjork OEM <3
19 februari 2009 · 6 957 Inlägg

Clintan_86 skrev:
Shiit.. nu börjar de bli en del smile Kanske inte får plats på biltemaparkeringen wink huhu smile) Kommer falköping till skövde ? mig spelar de ingen roll.. är ju ingenn längre sträcka smile

Hmm, bra fråga, annars om i orkar så skulle man kunna samlas på Lastbilsparkeringen uppe vid Shell/Mc Donalds i Fkp, ska kolla runt lite intresse här hemma..2 Hondor är ju på iaf

OEM <3
Clintan_86 Elektiker ;)
20 februari 2009 · 403 Inlägg

Bjork skrev:

Clintan_86 skrev:
Shiit.. nu börjar de bli en del smile Kanske inte får plats på biltemaparkeringen wink huhu smile) Kommer falköping till skövde ? mig spelar de ingen roll.. är ju ingenn längre sträcka smile

Hmm, bra fråga, annars om i orkar så skulle man kunna samlas på Lastbilsparkeringen uppe vid Shell/Mc Donalds i Fkp, ska kolla runt lite intresse här hemma..2 Hondor är ju på iaf

De va ju de att resvägen har jag för mig va planerad att åka över Hjo, för att slippa kamrorna... men Foffis som har startat tråden får väl avgöra de hela smile

joonte_ got stance?
20 februari 2009 · 546 Inlägg

Bjork skrev:

Clintan_86 skrev:
Shiit.. nu börjar de bli en del smile Kanske inte får plats på biltemaparkeringen wink huhu smile) Kommer falköping till skövde ? mig spelar de ingen roll.. är ju ingenn längre sträcka smile

Hmm, bra fråga, annars om i orkar så skulle man kunna samlas på Lastbilsparkeringen uppe vid Shell/Mc Donalds i Fkp, ska kolla runt lite intresse här hemma..2 Hondor är ju på iaf

nej, jag åker till skövde kommer bli större karavan, orkar inte åka med en massa 240/740/940

夢の力
Honda Civic "EK3" (1998)
SuperGnaget
23 februari 2009 · 569 Inlägg

bollen1986 skrev:
synd att alla ska åka på lördagen då det är mest folk...

D e ju då d e roligast! Crusing o race efteråt o allt,..

Jag e på me s4an iaf!

Senast redigerat av SuperGnaget (23 februari 2009)

MSCR
Honda CRX "Killer" (1988)
Honda Civic eg "vtec" (1995)
Bjork OEM <3
23 februari 2009 · 6 957 Inlägg

joonte_ skrev:

Bjork skrev:

Clintan_86 skrev:
Shiit.. nu börjar de bli en del smile Kanske inte får plats på biltemaparkeringen wink huhu smile) Kommer falköping till skövde ? mig spelar de ingen roll.. är ju ingenn längre sträcka smile

Hmm, bra fråga, annars om i orkar så skulle man kunna samlas på Lastbilsparkeringen uppe vid Shell/Mc Donalds i Fkp, ska kolla runt lite intresse här hemma..2 Hondor är ju på iaf

nej, jag åker till skövde kommer bli större karavan, orkar inte åka med en massa 240/740/940

Eyy grabben, du...jag umgås inte med såna som du tänker på..
Nu snackar vi fina bilar här, BMW, Audis, Saabar, nyare Volvos, VW,
Blir det lite folk ja pratat med så blir det inte en käft som rullar på mindre än 17" wink

Senast redigerat av Bjork (23 februari 2009)

OEM <3
bollen1986
24 februari 2009 · 3 714 Inlägg

SuperGnaget skrev:

bollen1986 skrev:
synd att alla ska åka på lördagen då det är mest folk...

D e ju då d e roligast! Crusing o race efteråt o allt,..

Jag e på me s4an iaf!

Jo men mest folk med så man tar sig knappt fram och kan ta kort inne på elmia då roll

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
joonte_ got stance?
24 februari 2009 · 546 Inlägg

Bjork skrev:

joonte_ skrev:

Bjork skrev:

Hmm, bra fråga, annars om i orkar så skulle man kunna samlas på Lastbilsparkeringen uppe vid Shell/Mc Donalds i Fkp, ska kolla runt lite intresse här hemma..2 Hondor är ju på iaf

nej, jag åker till skövde kommer bli större karavan, orkar inte åka med en massa 240/740/940

Eyy grabben, du...jag umgås inte med såna som du tänker på..
Nu snackar vi fina bilar här, BMW, Audis, Saabar, nyare Volvos, VW,
Blir det lite folk ja pratat med så blir det inte en käft som rullar på mindre än 17" wink

ok, men som sagt skövde blir det, men jag har ju bara 15" får inte jag komma då? wink

夢の力
Honda Civic "EK3" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang